Tilgjengelegheitserklæring for Oppgaver i Teams

Erklæringa er ikkje oppdatert

I kva grad er nettstaden i samsvar med krava til universell utforming?

Nettstaden er delvis i samsvar med krava til universell utforming av ikt.

Det er brot på 11 av 47 krav.

Kva betyr brota for brukarane?

Brota som er registrert i denne erklæringa får særleg konsekvensar for brukarar som har følgjande føresetnader:

  • Bruk utan syn
  • Bruk med avgrensa syn
  • Bruk utan høyrsel
  • Bruk med nedsett høyrsel
  • Bruk med nedsett rørsleevne eller styrke
  • Bruk med nedsett kognisjon

Meld gjerne frå om brot på krava

Vi ønskjer tilbakemelding frå brukarane.

  • Har du oppdaga feil og manglar knytt til universell utforming av nettstaden?
  • Treng du alternativ til innhald som ikkje er universelt utforma?
  • Har du innspel til forbetringar av nettstaden?

Du kontaktar oss via:

Klage

Diskrimineringsnemnda behandlar klager om brot på regelverket. Du finn informasjon om korleis du klagar på nettstaden til Diskrimineringsnemnda. Du kan også klage på manglande eller seint svar på tilbakemeldingar du har sendt til oss.


Status for innhald som ikkje er universelt utforma

Vi har innhald på nettstaden som ikkje er universelt utforma. Vi gjer greie for kva innhald det gjeld, årsaka til at vi ikkje følgjer krava til universell utforming av ikt og kva det betyr for brukaren. Det er presentert i same rekkefølgje som krava i WCAG 2.1-standarden.
BÆRUM KOMMUNE kategoriserer innhaldet som ikkje er universelt utforma på Oppgaver i Teams slik:

Prinsipp 1. Mogleg å oppfatte

Informasjon skal vere presentert på ein måte brukaren kan oppfatte. Det vil seie at informasjon ikkje berre skal kunne oppfattast med éin enkelt sans. For å sjå grafikk treng du for eksempel ein skjerm og synssansen. Derfor skal bilete ha ein alternativ tekst, i følgje WCAG. Tekst kan også bli presentert på mange ulike måtar, mellom anna som punktskrift, syntetisk tale, på skjerm, tolkast som teiknspråk eller som symbol. WCAG krev derfor at tekst blir brukt som alternativ til lyd, film og bilde.

Innhald som bryt kravet i regelverket

Under Oppgave - lærervurderingsside så er det ingen funksjon for "transkripsjon" for videoinnhold som deles.

Innhald som bryt kravet i regelverket

[Oppgave - Lærervurderingsside]: Kontroll for teksting er ikke gitt til brukeren i videoen under oppgavefanen.

Innhald som bryt kravet i regelverket

[Ny oppgave>Legg til rubrikk]: Skjermleseren forblir stille når "Dobbelttrykk" på "Rubrikktittel"-knappen for å sortere rubrikker etter tittel.
[Oppgaver-Filter-Klasser Popup]: VoiceOver annonserer ikke "antall søkeresultater" etter å ha søkt tekst i søkefeltet "Filter etter søk".
[Tilgjengelighet] [Lesefremdrift- Oppdragsskjema]: Ved utskifting av lenken forblir visningskoblingsnavnet det samme.

Innhald som bryt kravet i regelverket

[Oppgave - Lag oppgave]: Brukeren kan ikke aktivere eller velge en klasse i skannemodus mens han oppretter en oppgave.

Innhald som bryt kravet i regelverket

[Skjermleser - Åpne vedlegget i sin egen app.]: Applikasjonen tilpasser ikke liggende orientering.
[Støtte plattformen - kategorien Oppdrag]: Applikasjonen tilpasser ikke liggende orientering.

Innhald som bryt kravet i regelverket

[Oppgave-fanen - enhver oppgave-studentliste]: Teksten til kontroller og listeelementer blir avkortet etter stor tekststørrelse under 'Oppgave'-fanen.
[Oppdgave-fane-Ny tildeling-Forkast dialog]: Tekst og kontroll på 'Forkast'-dialogen blir avkortet i stor tekststørrelse.
[OppgaveFane - Ny Oppgave]: Formateringskontrollen for instruksjonstekstfeltet overlapper og er ikke riktig synlig i stor tekststørrelse.
[Oppgave-fane-Ny tildeling-Legg til rubrikk]: På 'Velg en rubrikk'-skjermen er noen kontrolltekst avkortet, og noen kontroller er ikke synlige i stor tekststørrelse.

Prinsipp 2. Mogleg å betene

Web er interaktivt. Det er viktig at brukarane for eksempel kan navigere, velje knappar og sette haker i avkryssingsfelt, med det utstyret og den hjelpemiddelteknologien dei brukar. Dette betyr for eksempel at det ikkje berre skal vere mogleg å bruke mus. Alt innhald og all funksjonalitet skal også kunne brukast berre med tastaturet.

Innhald som bryt kravet i regelverket

[Oppgaveinnstillinger - Legg ved]: 'Tilbake'-knappen er ikke tilgjengelig under 'OneDrive'-plasseringsmappen med tastatur ved å bruke Tab eller Shift+Tab-tasten.
[Oppgave-fane- hvilken som helst oppgave-studentliste]: Tastaturbruker får ikke tilgang til 'navn'-knappen og 'filter'-knappen ved å bruke 'Ctrl+Tab'-tasten eller en hvilken som helst tast for tabell med elevliste som vises under 'For å returnere'-fanen.
[Opprett og publiser tildeling - Tildel til grupper]: 'Tilbake' og 'Avbryt'-knappen er ikke tilgjengelig under 'Tildel til grupper' med tastaturet ved å bruke Tab eller Shift+Tab-tasten.
[Tilgjengelighet] [Lesefremgang- Venstre navigasjon]: Flere alternativknapp som er tilstede i Generelt under Hovedkanaler, er ikke tilgjengelig for tastatur.

Innhald som bryt kravet i regelverket

[Tilgjengelighet] [Lesefremgang- Oppgaveskjema]: Ved bruk av nummerliste i instruksjonsredigeringsfeltet Tastaturfokus blir fanget.

Innhald som bryt kravet i regelverket

[Assignments-Filter]: Tastaturfokuset lander ikke på det første interaktive elementet «Filter etter klasser»-søkealternativet eller «Tilbake»-knappen på «Klasser»-popup-vinduet etter aktivering av «Klasser»-knappen på «Filter»-popup.

Prinsipp 3. Forståeleg

Målet med nettstader er at brukarane skal forstå korleis sidene skal brukast og informasjonen dei får. Det handlar om at nettstaden er føreseieleg, har eit enkelt språk og god hjelpefunksjonalitet. Rett koding er viktig for at nettstaden skal fungere med hjelpemiddelteknologi, for eksempel vil rett språk på sida sørge for at teksten blir lese opp på rett måte for brukarar med talesyntese.

Innhald som bryt kravet i regelverket

[Oppgaver> Lag en oppgave> Individuell student]: Visuell etikett er ikke definert for 'Første avmerkingsboksen' under 'Tilordne til individuelle studenter'-dialogen.

[Oppgaver - Lag en oppgave: Visuell etikett er ikke definert for søkeredigeringsboksen under 'Tildel til'-kontrollen.

Prinsipp 4. Robust

Rett koding av nettstaden er viktig, og dette er som regel ivareteke med bruk av standardelement i HTML. Valider at koden på nettstaden er rett. Dette er spesielt viktig dersom du brukar ny teknologi eller lagar eigne element (custom widgets).

Innhald som bryt kravet i regelverket

[iOS-screenReader][Rubrikktilordning - Lag, gjennomgå og returner]: Rollen kunngjøres ikke av voice over for "Utmerket 4 poeng, gode 3 poeng."

[iOS-screenReader][Opprett og publiser oppgave: Opprett en oppgave: Planlegging: Innstillingsrute for tidslinjer]: VoiceOver kunngjør ikke statusinformasjon som «nedtonet» for kombinasjonsboksene «Innleggsdato» og «Slutt dato» i «Innstillinger for tidslinjer» .

[Karakterer fane-studentliste]: VoiceOver kunngjør feil navn "tøm søkefelt" for søketekstfeltet på "Karakter"-skjermen som vil vises etter aktivering av fanen "Karakter".

[Oppgave-liste over studenter]: Skjermleseren kunngjør ikke navnet på "Velg alle"-bryterknappen.

[Oppgave-liste over studenter]: Skjermleseren formidler ikke 'Valgt'/'Ikke valgt'-informasjon når du merker av/fjern merket for elevraden mens du velger flere elevrader.

[Skjermleser - Opprett oppdrag-knapp]: Feil rolle som knapp er definert for "Opprett oppdrag"-knappen.

[Ny oppgave>Legg til rubrikk]: Skjermleseren kunngjør ikke navnet på 'Filter etter søk'-knappen når du mottar talkback-fokus.

[Oppgaver-Ny oppgave]: Rollen bør defineres som "knapp" for tekstformatkontrollene i stedet for "menyelementer".

[Oppgave - Oppgaveliste]: Skjermleser kunngjør feil rolle som 'Link' for oppgavene som er til stede.


Test og vurdering av nettstaden

Vi har testa og vurdert nettstaden internt, i kombinasjon med ekstern hjelp.

Om erklæringa

  • Tilgjengelegheitserklæring for denne nettstaden blei oppretta første gong .