-
CES – Course Evaluations & Surveys
-
OSLOMET - STORBYUNIVERSITETET, organisasjonsnummer 997 058 925
I kva grad er nettstaden i samsvar med krava til universell utforming?
Nettstaden er delvis i samsvar med krava til universell utforming av ikt.
Det er brot på 5 av 47 krav.
Kva betyr brota for brukarane?
Brota som er registrert i denne erklæringa får særleg konsekvensar for brukarar som har følgjande føresetnader:
- Bruk utan syn
- Bruk med avgrensa syn
- Bruk utan fargesyn
- Bruk med nedsett rørsleevne eller styrke
- Bruk med nedsett kognisjon
Meld gjerne frå om brot på krava
Vi ønskjer tilbakemelding frå brukarane.
- Har du oppdaga feil og manglar knytt til universell utforming av nettstaden?
- Treng du alternativ til innhald som ikkje er universelt utforma?
- Har du innspel til forbetringar av nettstaden?
Klage
Diskrimineringsnemnda behandlar klager om brot på regelverket. Du finn informasjon om korleis du klagar på nettstaden til Diskrimineringsnemnda. Du kan også klage på manglande eller seint svar på tilbakemeldingar du har sendt til oss.
Status for innhald som ikkje er universelt utforma
Prinsipp 1. Mogleg å oppfatte
Informasjon skal vere presentert på ein måte brukaren kan oppfatte. Det vil seie at informasjon ikkje berre skal kunne oppfattast med éin enkelt sans. For å sjå grafikk treng du for eksempel ein skjerm og synssansen. Derfor skal bilete ha ein alternativ tekst, i følgje WCAG. Tekst kan også bli presentert på mange ulike måtar, mellom anna som punktskrift, syntetisk tale, på skjerm, tolkast som teiknspråk eller som symbol. WCAG krev derfor at tekst blir brukt som alternativ til lyd, film og bilde.
- Innhald som bryt kravet i regelverket
Undersøkelsesskjema: Når obligatoriske felt er tomme, kommer det en feilmelding. Men det er ingen sammenheng mellom teksten som vises og hvilket inndatafelt som mangler data. Som et resultat blir ikke denne informasjonen fanget opp av en skjermleser i fokus modus.
Prinsipp 2. Mogleg å betene
Web er interaktivt. Det er viktig at brukarane for eksempel kan navigere, velje knappar og sette haker i avkryssingsfelt, med det utstyret og den hjelpemiddelteknologien dei brukar. Dette betyr for eksempel at det ikkje berre skal vere mogleg å bruke mus. Alt innhald og all funksjonalitet skal også kunne brukast berre med tastaturet.
- Innhald som bryt kravet i regelverket
Fokus endres ved bruk av TAB-tasten etter studenten trykker "SUBMIT" ved endt utfyllelse av evalueringsskjema. ulogigsk rekkefølge på vinduene ved bruk av tab. Avhengig av nettleser.
Prinsipp 3. Forståeleg
Målet med nettstader er at brukarane skal forstå korleis sidene skal brukast og informasjonen dei får. Det handlar om at nettstaden er føreseieleg, har eit enkelt språk og god hjelpefunksjonalitet. Rett koding er viktig for at nettstaden skal fungere med hjelpemiddelteknologi, for eksempel vil rett språk på sida sørge for at teksten blir lese opp på rett måte for brukarar med talesyntese.
- Innhald som bryt kravet i regelverket
ledetekst sier at noe er feil, men ikke hva som er feil. Feilmeldingen er upresis bør endres til f.eks. "You need to respond to the following questions to submit the form".
- Innhald som bryt kravet i regelverket
Samme kommentar som i 3.3.1
- Innhald som bryt kravet i regelverket
Samme kommentar som i 3.3.1
Test og vurdering av nettstaden
Vi har testa og vurdert nettstaden internt, i kombinasjon med ekstern hjelp.
Om erklæringa
- Tilgjengelegheitserklæring for denne nettstaden blei oppretta første gong .
Arbeid med universell utforming av ikt
CES Course Evaluations and Surveys er et system for sluttevaluering av emner. Plattformen er integrert i Canvas og brukes hovedsakelig via Canvas. I arbeidet med denne tilgjengelighetserklæringen har vi testet for universell utforming primært via grensesnittet i Canvas, fordi CES brukes kun i Canvas-grensesnittet av ordinære brukere (undervisere og studenter).