-
student.nmh.no
-
NORGES MUSIKKHØGSKOLE, organisasjonsnummer 974 761 106
I kva grad er nettstaden i samsvar med krava til universell utforming?
Nettstaden er delvis i samsvar med krava til universell utforming av ikt.
Det er brot på 6 av 48 krav.
Kva betyr brota for brukarane?
Brota som er registrert i denne erklæringa får særleg konsekvensar for brukarar som har følgjande føresetnader:
- Bruk utan syn
- Bruk med avgrensa syn
- Bruk utan fargesyn
- Bruk utan høyrsel
- Bruk med nedsett høyrsel
- Bruk med nedsett rørsleevne eller styrke
- Bruk med avgrensa rekkevidde
- Avgrensing av anfall på grunn av lysfølsemd
- Bruk med nedsett kognisjon
Meld gjerne frå om brot på krava
Vi ønskjer tilbakemelding frå brukarane.
- Har du oppdaga feil og manglar knytt til universell utforming av nettstaden?
- Treng du alternativ til innhald som ikkje er universelt utforma?
- Har du innspel til forbetringar av nettstaden?
Klage
Diskrimineringsnemnda behandlar klager om brot på regelverket. Du finn informasjon om korleis du klagar på nettstaden til Diskrimineringsnemnda. Du kan også klage på manglande eller seint svar på tilbakemeldingar du har sendt til oss.
Status for innhald som ikkje er universelt utforma
Prinsipp 1. Mogleg å oppfatte
Informasjon skal vere presentert på ein måte brukaren kan oppfatte. Det vil seie at informasjon ikkje berre skal kunne oppfattast med éin enkelt sans. For å sjå grafikk treng du for eksempel ein skjerm og synssansen. Derfor skal bilete ha ein alternativ tekst, i følgje WCAG. Tekst kan også bli presentert på mange ulike måtar, mellom anna som punktskrift, syntetisk tale, på skjerm, tolkast som teiknspråk eller som symbol. WCAG krev derfor at tekst blir brukt som alternativ til lyd, film og bilde.
- Innhald som bryt kravet i regelverket
Det finnes bilder på nettsiden som mangler alt-tekst. Dette jobbes med fortløpende.
- Innhald som bryt kravet i regelverket
Det finnes videoer på nettstedet som mangler tekst. Dette jobbes med fortløpende.
- Innhald som bryt kravet i regelverket
Det finnes videoer på nettstedet som mangler synstolkning. Dette jobbes med å utvide eksisterende teksting av videoer som kan lese opp av leselist.
- Tilgjengelege alternativ
Utvidet teksting.
- Innhald som bryt kravet i regelverket
Det finnes bilder på siden som ikke er forklart med tekst. Dette jobbes med fortløpende.
Prinsipp 3. Forståeleg
Målet med nettstader er at brukarane skal forstå korleis sidene skal brukast og informasjonen dei får. Det handlar om at nettstaden er føreseieleg, har eit enkelt språk og god hjelpefunksjonalitet. Rett koding er viktig for at nettstaden skal fungere med hjelpemiddelteknologi, for eksempel vil rett språk på sida sørge for at teksten blir lese opp på rett måte for brukarar med talesyntese.
- Innhald som bryt kravet i regelverket
Det finnes skjemaer som mangler presis instruksjon. Dette jobbes med fortløpende.
Prinsipp 4. Robust
Rett koding av nettstaden er viktig, og dette er som regel ivareteke med bruk av standardelement i HTML. Valider at koden på nettstaden er rett. Dette er spesielt viktig dersom du brukar ny teknologi eller lagar eigne element (custom widgets).
- Innhald som bryt kravet i regelverket
Skjermleser leser ikke opp at det er funnet søkeresultater etter et søk på konserter og arrangementer og andre filtrerte sidevisninger. Konsekvenser: Vanskelig å få med seg endringer og hva som eventuelt ikke oppdages i søk. Dette jobbes med kontinuerlig.
Test og vurdering av nettstaden
Vi har testa og vurdert nettstaden internt, i kombinasjon med ekstern hjelp.
Om erklæringa
- Tilgjengelegheitserklæringa er sist oppdatert .
- Tilgjengelegheitserklæring for denne nettstaden blei oppretta første gong .
Arbeid med universell utforming av ikt
Kommunikasjonsseksjonen ved Musikkhøgskolen tar universell utforming av nettstader på NMH på alvor, og webmaster følgjer med på nettstadens status med dedikerte verktøy. Vi retter fortløpande opp i WCAG-feil og legg langsiktige planar for korleis vi skal løyse dei resterande problema og kommande endringar i forskrifta. I tillegg har NMH ei arbeidsgruppe som har ansvar for læremiddel og IKT på høgskolen.